Liiindstrom

Direktlänk till inlägg 30 maj 2016

Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect

Av Jonna - 30 maj 2016 22:50

Tja! Ber om ursäkt för att jag inte skrivit något under veckan som gått. Hinner inte skriva så mycket nu utan tänkte bara säga att I'm alive! Hade iaf en bra vecka och helgen hag varit kanon :) Överaskning av syrran att spontant fara till åsele på lördagen vilket bara gjorde det ännu bättre! Ikväll har jag haft fotbollsträning och efter det var jag med några kompisar :)
Ha en grym tisdag allesammans!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jonna - 13 oktober 2016 22:04

Av Jonna - 5 oktober 2016 21:48

Hejsan! Hoppas ni haft en bra helg! Min har varit oförskämt underbar. Var på hockey i fredags och var inte ute så länge efter det. På lördag bar det av till Villis för att köra säsongen sista tävling. Helt fantastisk rolig dag som resulterade i final...

Av Jonna - 29 september 2016 21:34

Haft en otroligt bra helg med massa bra människor! Veckan har varit helt okej den med :) På lördag drar vi till villis för folkrace! Bästdagen imorn, hoppas ni har en bra fredag :) ...

Av Jonna - 19 september 2016 21:37

Rubriken gör mig vädligt lycklig, de flesta av er vet ju att jag är en julmänniska såå :) Helgen har varit kung men alldeles för kort! Var ute som vanligt på fredagkväll. På lördag var jag, linnea och alva funktionärer på backtävlingen. Seg dag men v...

Av Jonna - 12 september 2016 22:32

Hej! Hoppas ni haft en jättebra vecka! Tänkte dra lite om helgen. Var med vilma efter skolan i fredags och hjälpte brorsan lite efter middagen. Blev ingen lång kväll för på lördag var det att kliva upp tidigt som gällde för att åka till vännäs och tä...


japp. det här är jag! ^
på min blogg kan du läsa om min vardag bland annat. tveka inte att ställa en fråga!
pussochkram

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM

  : jjonnalindstrom

 

fråga vad som helst!

89 besvarade frågor

sök tidigare inlägg :)

Min blogg genom åren


Skapa flashcards