Liiindstrom

Direktlänk till inlägg 19 februari 2012

Tjejligan 2012!!!

Av Jonna - 19 februari 2012 14:52

Heeej har nyss kommit hem rån Tjejligan och nu ska jag ta och berätta dag för dag vad som hänt!!! :)

Fredag: Så for vi från klubbstugan till lycksele. När vi kom fram fick vi vänta ett tag på att någon skulle låsa upp dörren till vårat ´klassrum´ alltså där vi sov. Sen kl 21.20 så spelade vi våran första match (skriver alla match resultat imorgon) Sen så gick vi och lade oss för att sova EN timme!!!

Lördag: Som sagt så gick vi och lade oss kl 23.45 typ för att sova till 01.00 för att då hade 00/99 match kl 01.40 på natten!!! Så först gick vi typ runt sovande men sen när det var dags för match så vaknade alla till, jag var reserver för det var en som inte mådde så bra så på slutet så fick jag hoppa in för henne :) Sen så gick vi och lade oss igen, jag skulle upp 06.45 på morgonen för jag skulle spela en match med 02:orna. Sen på dagen så duchade vi som alltid efter match :P Men sen på kvällen var det disco fast det var ej så kul :/ Och sen så skålade vi för en bra dag och för att vi var så duktiga ;)

Sen skulle vi egentligen vila en timme innan det var dags för en till match kl 00.20 men jag och Lovisa, Erika, Lina, Elin, Lilly och Magdalena hade så mycket energi så vi var uppe hela tiden tills de andra kom för uppvärmning, och det var ju släkt nästan överallt så det var bäcksvart och då lekte vi som var vaken mörkerkurragömma :) Det var superkul!!!

Söndag: Sen när det andra vaknade kl 00.00 typ så var det ju faktiskt söndag :P Men jag och Lina gick i bara pyjamas till fotbollhallen eller vad man nu ska säga och då delade vi på Linas täcke och min filt!!! (för jag spelade inte den matchen)

Men iallafall så när den matchen var slut så gick vi och lade oss fast vissa gick och ducshade så här sent!! Men sen så klev jag och mamma upp kl 06.45 för att jag skulle spela ännu en match med 02:orna :) Sen duschade vi och sen gick vi och åt lunch, sen packade vi och for hem!!! HAR HAFT SÅ HIMLA KUL!!!!!!!!!!!! :))))))) HAre så bra då//Jonna den som haft kul! :) Match resultaten skriver jag imorgon!! :))))

Bilder från fredagen (nedan) :)

 

Vilma poserar :) <3

 

Vilma and Alva

 

Sov/klassrummet! bara lite av det!

 

Lina, Erika, Vilma <3

    

Vilma and Aiste :)

 

Lina, Vilma och Erika

 

Det som fanns i kiosken!!

 

+ det fanns ju även korv, läsk klämmacka och sånt!!

Lördags bilder (nedan)

 

Uppvärmning mitt på natten 00/99

 

Tackning efter seger!!!!!!!!! :)

 

02:orna efter seger!!!!! :))

 

Blomstrande Alva!!! <3 :)

 

Vilma, jag och Saga spelar DS!!! :)

Söndags bilder (nedan)

 

Anna och Lilly :)

 

Läskig bild!!! ;)

 

Anna som uppvärmer!! :)

 

Jag skadade stortån :/

 

SKKÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅLLL FÖR ATT VI ÄGER FETT!!!!!!

 

Lilly i sin egna koja <3

 

Elin <3 :))

 

Lina and Vilma :)) <3

<3<3<3<3<3<3 TACK ALLA FÖR EN UNDERBAR HELG <3 :)))



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jonna - 13 oktober 2016 22:04

Av Jonna - 5 oktober 2016 21:48

Hejsan! Hoppas ni haft en bra helg! Min har varit oförskämt underbar. Var på hockey i fredags och var inte ute så länge efter det. På lördag bar det av till Villis för att köra säsongen sista tävling. Helt fantastisk rolig dag som resulterade i final...

Av Jonna - 29 september 2016 21:34

Haft en otroligt bra helg med massa bra människor! Veckan har varit helt okej den med :) På lördag drar vi till villis för folkrace! Bästdagen imorn, hoppas ni har en bra fredag :) ...

Av Jonna - 19 september 2016 21:37

Rubriken gör mig vädligt lycklig, de flesta av er vet ju att jag är en julmänniska såå :) Helgen har varit kung men alldeles för kort! Var ute som vanligt på fredagkväll. På lördag var jag, linnea och alva funktionärer på backtävlingen. Seg dag men v...

Av Jonna - 12 september 2016 22:32

Hej! Hoppas ni haft en jättebra vecka! Tänkte dra lite om helgen. Var med vilma efter skolan i fredags och hjälpte brorsan lite efter middagen. Blev ingen lång kväll för på lördag var det att kliva upp tidigt som gällde för att åka till vännäs och tä...


japp. det här är jag! ^
på min blogg kan du läsa om min vardag bland annat. tveka inte att ställa en fråga!
pussochkram

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM

  : jjonnalindstrom

 

fråga vad som helst!

89 besvarade frågor

sök tidigare inlägg :)

Min blogg genom åren


Ovido - Quiz & Flashcards